26 Mars 2012

Sitter och kollar på förhäxad och ska snart flytta mig till sängen och hoppas på att jag kan bli trött nån gång, verkar som jag har kommit in i en period igen när jag är sjukt pigg på natten och trött på dagen. Så jävla trist men ska verkligen försöka somna snart. Idag blev det skolan, helt i onödan. Hade bara en lektion och läraren var sjuk och hade så klart mitt arbete hemma hos sig, var skapligt förbannad. Sen ska resten av dem som jobbar på skolan var så jävla tröga och inte lyssna eller befinna sig på sin arbetsplats som normalt folk, bah. Jag var och lämnade in cv på ett ställe också, lät väldigt positivt men får vänta och se. Sen var vi till arbetsförmedlingen också och där gick det bra, efter det blev det typ hem.

Har bara kollat på förhäxad hela dagen, får aldrig nog. :D Imorgon blir det ut till nyängen, kommer skita i svetskursen. Lägger hellre tiden på andra kurser som jag gillar mer! Det är lite oklart och sånt just nu med allting gällande sista biten i skolan men ordnar upp sig inom sin tid. Imorgon efter skolan ska jag sola och sen träna, har ytteligare en gång skjutit upp på träningen för mycket, måste fortsätta så bra som jag har gjort. Det ger ju resultat! :) Men nu blir det sängen, vi hörs. Puss och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0