Nu kom suget...

Alltså suget efter att träna, åh vad jag vill träna. Jävla förbannat att det ska vara kolmörkt ute och att promenadbandet ska låta så. För vågar inte gå när det är så mörkt, inbillar mig bara saker då haha :p Och går jag på promenadbandet kommer väl sur grannen att störa sig som vanligt. Hade tänkt att träna förut men fastnade framför förhäxad och att fixa musik till elmia! Får försöka komma upp tidigare imorgon och ta det då istället, börjar inte förens 12 så det borde jag ju kunna klämma in. :)

Lektionen i skolan idag var så himla dryg, bara blablabla på läraren. Vi har haft 2 lektioner än så länge och det är från 9 till 3 och vi har inte kommit någonstans, rätt tröttsamt. Fick inte min rapport idag heller, blir så jävla förbannad. Den läraren säger ditt och datt men det händer aldrig något, så kommer han med dumma bortförklaringar. Hatar när folk gör det!! Men men ska i alla fall göra nationella skriftliga imorgon, hoppas på att det kommer gå bra men har lätt för svenska så det ordnar sig nog.

När vi hade slutat förut umgicks jag lite med Frida och Jossa, vi skulle fixa lite med ljudet i bilen men kom väl inte så långt för hade inte allt som behövdes. :p Hoppas även att mitt usb funkar i Fridas stereo, annars kan det bli jobbigt. ;) Men nu ska jag ta mig en cigg innan djungelns drottning börjar, vi hörs imorgon. Puss och kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0