31 Mars 2012

Hej. Kollar på förhäxad och har nyss käkat, är propp mätt. Har en gosis kisse precis bredvid mig också, min hårboll. :) Idag har jag tvättat, duschat och lite sånt. Måste bara diska också, mindre roligt när jag har samlat på mig ett berg. Idag är solen framme men det är en jäkla storm också, kan ju knappt vistas ute. Vid 6 är pappa så snäll och kör mig till Frida, blir där ett tag innan vi åker och jobbar. Blir nog en bra kväll, se på dret fulla folk och höra bra musik. :p Är så himla ovan mitt hår också, det är inte så jätte mycket kortare men känns som det och är väldigt ovant att vara så ljus som jag är nu. Mest pågrund av att utväxten är borta, den såg jag ju hela tiden annars haha, men vänjer mig väl om några dagar.

Kan som vanligt inte bestämma vad jag ska ha på mig, lutar mot det nya gröna linnet men beslutsångest har jag som vanligt. Ska snart göra mig iordning också så jag är helt klar tills pappa kommer. Så nu blir det en cigg sen diska, skriver kanske från appen senare annars hörs vi imorgon. Ha en bra lördag, puss och kram!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0