30 Mars 2012

Hej. Sitter hemma och bara glor typ, ska snart sätta på förhäxad så går timmarna lite fortare. Som det ser ut just nu blir jag bara hemma ikväll, men man vet aldrig. Sen jag kom hem från stan förut har jag inte gjort ett skit, när blev det kväll liksom? :O Ibland skulle dygnet behöva mer timmar! Har i alla fall planer för imorgon kväll nu, ska med Frida på en spelning och stå i garderoben, hänga in jackor och ta betalt. Ganska soft, roligt att göra något annorlunda för en gångsskull. :) Ska tvätta imorgon också, om jag inte byter till på söndag. Lutar nog mot söndag faktiskt.

Tänkte göra om designen här också, vet dock inte hur jag vill ha det och drar ut lite på det för det tar så många timmar att sitta med det alltså. Men nångång framöver blir det lite nytt i alla fall. ;) Nej men nu blir det förhäxad, vi hörs senare eller imorgon. Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0