29 Mars 2012

God kväll, sitter och kollar runt på olika bloggar och så och ska snart sova faktiskt är så himla trött så orkar inte fortsätta kolla på förhäxad eller glo här. Ska även upp ganska tidigt imorgon för ska till frisören på morgonen! :D Så glad att jag äntligen ska fixa mitt hår, slinga det (ordentligt) och till den färg jag faktiskt vill ha och även klippa topparna. Tror jag ska springa förbi någon affär innan också, fördriva tiden lite extra.

Idag gjorde jag nationella i svenska b och det gick bra efter det drog vi till nyängen snabbt sen till Slottsbron och sen till Grums igen, tankade och lite sånt sen åkte vi till biltema en sväng sen till ikea och käkade, billigt och gott. ;) Efter det drog 2 av flickorna hem och jag följde med Frida hem så städade hon bilen lite sen satte vi oss och fixade med lite mer musik i mitt usb som ska få äran att spelas till elmia nästa helg. :p Typ det har min dag bestått av, lite mer små saker har vi väl gjort också. Mycket åkande men tror inte Jossa klagar direkt, den fartdåren. :D

Annars i helgen blir det bara lugnt, har inga pengar till att göra något så förhäxad får bli min bästa vän även denna helg, bra tidsfördriv. Men nu ska jag lägga mig, vi hörs imorgon. Puss och god natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0