1 April 2012

Hej! Sitter och kollar på förhäxad som för övrigt bara blir bättre och bättre. Käkade för en stund sen och är propp mätt, åt mycket senare än vad jag brukar men så fick det bli idag. Denna söndag har gått så himla snabbt, klockan är redan 8. Imorgon väntar en ny skolvecka, är i verkstan ska bli skönt. :) Har skola fram tills torsdag sen är det lov. Mina planer fram över är elmia till helgen och sen lov veckan kommer jag befinna mig i Norge. Är ju 1 april idag också och det märks väldigt tydligt på facebook i alla fall, idag är en sån dag man inte ska tro på någonting. :p

Ska försöka sätta mig lite med designen senare och även under veckan, får se om jag får ihop nåt bra. Något som jag inte gillar alls just nu är texten i inläggen, den är så utdragen liksom tycker det ser skit dumt ut så det måste fixas, även färger och header. Så förbättring kommer inom kort! Men nu ska jag röka innan jag hoppar in i duschen sen blir det tv innan jag ska försöka sova för att komma upp i tid imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0