9 November 2010

Hej, sitter hemma och kollar på tv och har nyss diskat. Ska snart värma lite spagetti och köttfärssås, mums. :) Har tagit av mina lösnaglar också, snyft. Hatar att ha korta och fula naglar, men lösnaglarna var fulla med lim och skit, såg bara dumt ut. Så får vänta tills mina nya lösnaglar kommer! :) Blev skolan idag även fast jag ville ligga kvar i sängen då jag knappt har kunnat sova något inatt. :/

Men efter en dusch blev jag piggare och kom iväg, efter skolan drog jag med Lisa hem, hon bakade bullar och jag hjälpte henne med sin dator. Kollade på en film också men hann inte se klart den för var tvungen att ta fem bussen, drog och hämtade ut mina paket och trallade hem i snöstormen. I mina paket var det mina skor och örhängen, skorna satt bra och var sååå snygga. Så var det en julklapp till mamma! :)

Nu blev det en massa babbel, ska tvätta av mig sminket nu iallafall. Vi hörs, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0