28 November 2010

Sitter i sängen och kollar på första satc filmen, har nyss kollat klart på alla säsonger så nu är det bara filmerna kvar. Vilken serie ska jag börja på efter detta då? Hmm, haha. Kanske märks att jag älskar att kolla på tv, mest serier. Vill få säsong ett av solsidan nu, men får vänta tills jul då jag ska få det i julklapp av Karro. :b

Är inte ens trött, men ska upp tidigt imorgon. Kommer inte få sova något alls typ. :( Och på tisdag får jag fan ingen sovmorgon heller då vi har nationella i engelska vid nio, så jävla störande!! Sista veckan i skolan nu sen blir det verkstan innan lovet, vill fan inte. Men får väl bita ihop!

Har rensat i lite lådor idag, slängt massa onödig skit som jag bara har samlat på mig. Pyntade även askburken, haha. Ser så ofräsht ut när gamla fimpar flyter omkring. :s Hade inget folie som kan vara snyggt att ha på, så jag tog julpapper, lite snöre och en rosett. Haha, den blev skit fin! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0