27 November 2010

Hej, har inte hunnit skrivit men drar gårdagen oså lite snabbt nu. Var med Jennifer och Carro igår, eller ja mest Jennifer eftersom Carro jobbade. Så var vi och kollade på film hos André, han sov dock. :b När Carro slutade så hämtade vi henne sen åkte vi och käkade, sen hem typ. Skönt! Nu sitter jag ocg väntar på flickorna, vi ska till Grums en sväng, ikväll får vi se vad som händer. Något kul hoppas man på iallafall! :)

Mitt knä gör så ont också. :( Började få ont för en vecka sedan men det gick fram och tillbaka liksom. Och igår fick jag skit ont, kunde knappt gå på de. Sov skit dåligt inatt för jag hade så ont, och idag går jag ännu sämre, det är svullet och gör ont hela tiden och jag kan inte sträcka ut benet helt. Jävla typiskt! :( Men hoppas på att det gör över snart!!

Men nu ska jag klä på mig innan damerna och pärlan kommer. ;) Ha en bra lördag, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0