25 November 2010

Hej, sitter och kollar på satc och väntar på att kenza och tyra show ska börja. Ska fixa något att äta också, haha skriver det i varje inlägg typ. :p Fick hem min nya piercing idag men fick byta tillbaka till en av mina ringar för bet i staven när jag åt. :( Så jävla surt! Blev skolan, fick en av de sista uppgifterna i svenskan idag, ska nog börja lite på det sen. Efter skolan gick jag och Lisa och åt, Johan var med också. :D Sen drog vi till Vålberg och träffade Jonas och Rickard en stund. Och fy satan vad kallt det är ute, usch. Knappt som man vill gå ut alls!

Imorgon hoppas jag på en braaaaa dag/kväll.. ;) Men det ska väl inte bli något problem med det, höhö. :b Blev väckt utav kattskrället kl.3 inatt också, fyfan. Vem leker mitt i natten???? Sen vaknade jag vid 7, jävla typiskt när jag skulle upp vid 10. Men somnade iallafall om och kom upp i tid, typ första gången jag har klarat det. Annars om jag vaknar mitt i natten eller så, så försover jag mig alltid. Pluspoäng for moi! ;D

Jaja nu ska jag städa badrummet, katten skräpar fasiken ner mer än mig, som att ha ett litet hårigt barn. Tur för honom att han är söt. :p hehe! Ha det bra, puss och kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0