23 November 2010

Hejhej hemskt mycket hej! Sitter och kolllar på satc och väntar på alla bra program som går på tven ikväll ska börja. ;) Idag är det verkligen iskallt ute och blåser som satan, usch. :( Blev skolan idag, typ onödiga lektioner för min del, men lämnade iallafall in en uppgift i religonen och en i svenskan. Skönt att ha det klart.. Imorgon har vi studiedag, gud så skönt. Lite störande att dom sätter det mitt i veckan dock, men ska inte klaga. :p

Ser fram emot helgen, eller ja förhoppningsvis haha. ;) Och nästa helg kommer mamma och Thor hem igen OCH TOVA!!! :D :D Min fina gris. Hon kommer även vara här under jul också, wiho. Tyvärr kommer inte Karro på självaste jul men hon kommer iallafall några dagar innan jul för en liten vistelse, bättre än inget. :)

Men nu ska jag fixa något att äta, riset jag åt förut var inget gott, hade blivit hårt och skit. :/ Så katten fick ta kycklingen, blev han nog glad för, höhö. ;) Vi hörs senare eller imorgon. Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

:):)

2010-11-23 @ 21:12:05
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej tävlar ut en liten goodiebag på min blogg ifall du vill va med=)

2010-11-23 @ 21:39:30
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1429

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0