21 November 2010

Hej, hann inte skriva något mer igår. Utan drog iväg till systrarna L sen drog vi till Haga där det var endel folk. :) Blev en riktigt bra kväll, var ju jätte längesen jag träffade alla. Togs lite kort men de har Jennifer och Carro. ;D Nu sitter jag iallafall hemma och kollar när mamma yrar runt typ, är riktigt hungrig också så ska nog ta mig en macka. Annars idag blir det bara lugnt, har lite skolarbete att göra sen är jag lite slö. :p Mitt nya internet funkar skit bra, mycket snabbare. (Y) Precis som jag vill ha! ;) Till veckan är det skolan igen, blööp vad tråkigt.

Ska nog slå in alla julklappar som ligger i garderoben också, tar en nedrans massa plats. Gött att ha slagit in dom redan också, haha. Även fast det är några veckor kvar innan det är jul... :b Men nej nu ska jag göra annat, hörs nog senare. Ha en bra söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0