14 November 2010

Hej,

Sitter och kollar på desperate houswives och alla andra repriser som går idag. :p Idag när jag vaknade kollade jag lite på reprisen av idol och sen gick jag upp till pappa. Vicky var där, så hon och jag gick och satte upp lapparna om Wilma. :) Sen åkte jag, Vicky och pappa till öob. Har fått lite nytt i mitt rum hos pappa också, det blev jätte fint. ;D Imorgon är det skolan igen, blööp vad tråkigt. Igår var jag bara hemma för mig själv, kollade på film och gosade med Elvis. :p Lite drygt men det gick!

Mina naglar är helt förstörda och fulla med lim, buhu. Hatar att ha korta naglar men måste ta bort allt lim ifrån lösnaglarna. Jävla krångel alltså, men ska köpa hem massa lösnaglar så jag har. Visst det är inte bra för sina egna naglar att ha lösnaglar eftersom limmet förstör naglarna så sjukt mycket, men händerna ser så mycket frächare ut när de är långa och fina. :) Jaja ska fortsätta kolla på tv nu, vi hörs. Ha en bra söndagskväll, puss och kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0