10 November 2010

Hej, sitter hemma hos pappa just nu och fryser typ ihjäl, brr. Idag blev det iallafall skolan, klarade ett prov i engelskan så nu är jag snart klar med det. ;D Sen blev det stan med Frida en sväng, mötte upp Nettan och Marie där inne också. Förskte hitta en mössa jag vill ha, men det gick inget bra. :p Så åkte jag med pappa hem, har gett Milton avmaskningsmedel, det gick fan inte på Ariel, hon rev pappa och bet mig, jävla kattskrälle!! Laddar ner lite filmer nu också, kan ju inte göra det hemma hos mamma erftersom vi har mobilt kasst bredband....

Imorgon slipper jag skolan, woho. ;) Svenskan är inställd och i samhällen har jag allt jag behöver för att plugga till provet, härligt. Just de hade utvecklingssamtal förut också, och det gick bra. Hoppas allt rullar på bra nu! Men men ska vara här en stund till sedan tralla hemåt i denna hemska snö och kyla! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0